AEG A42000GNW0

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de AEG A42000GNW0 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Paul Jansen 12-07-2017

Sluipend mankement

Geschreven voor: AEG A42000GNW0

Na ruim een jaar bleek dat zich in deze No-frost kast achter het schijnwandje een massa ijs bevond. Geen rijp maar hard ijs, bevroren water. Gebeld met de klanten'service'. Die hielden de boot af. Als er een monteur moest komen zou die op mij kosten zijn, want "waarschijnlijk had ik de deur open laten staan". En bewijs maar eens dat dat niet zo is. Dus afgesproken dat dit garantiegeval genoteerd zou worden zodat ik er op terug kon komen als het verschijnsel zich weer voor zou doen. En ja hoor, nu, 14 maanden later weer achterin de kast één ijswand. Kennelijk ontstaan door heel langzaam stromend water achter het wandje dat al stromend bevriest. Dus gemaild (geen reactie) en toen maar gebeld. Als monteur langs moet komen gaat dat 180 euro's kosten, na protest € 80. Maar op het principiële punt dat het mankement al van dag 1 aanwezig was maar pas na ruim een jaar zichtbaar wordt en reparatie dus voor rekening van AEG moet komen, daarop weigeren ze in te gaan. Ze hebben de klant in de tang. Slechte kast dus, maar een zeer slechte, klantonvriendelijke service en dat is veel erger.

Minpunten

• Slechte garantie en klantenservice.
  • Fabricagefout